close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中 
Find Unique T-shirts

Explore the most popular t-shirts on Cafepress. Discover great designs celebrating anything you can think of.
From our sponsors
只有一個作業系統 開機選單有兩個
Dec 23rd 2013, 11:04

就是我重灌之後開機

他就會叫我選作業系統
檢視圖片 
預設是錯誤的

他會自己反白預設的那個

進去會出現這樣

檢視圖片 
所以我都要手動去選擇上面那一個

才可以進入桌面

但是我非常確定電腦只有一個系統
檢視圖片 
這裡也只有一個選項

如果我把勾勾打掉

他就會自動進入那個錯誤的預設

請問我要怎麼把那個預設給刪除

讓電腦只選擇上面那個系統進入

附上我的boot.ini
檢視圖片 
系統是XP

我使用光碟修復主控台也試過了

他只會把預設的名字改掉

其他還是一樣錯誤

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    skow 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()