close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 ChungLi 板
 
[揪團] 下周六早上晨唱
Dec 8th 2013, 19:58, by windyfall

作者windyfall (nothing forever)

站內ChungLi

標題[揪團] 下周六早上晨唱

時間Sun Dec 8 19:58:17 2013

開始上班之後 發現要約人真的很不容易 想約的朋友時間難橋 在中壢的朋友更少 只好來這邊約了~~ 希望是愛唱歌的你跟我一起歡度晨唱時光 簡單自我介紹一下 female 29y 新工作是半導體業務 年後外派 在台北生活了十年 大學四年+工作六年 去年搬回中壢~~~ 原本上次版聚要參加 但人生就這麼奇妙 因故缺席 不然這時候想開耶誕趴踢都沒問題吧 T.T 由於我想要練歌 所以雖然標題是揪團 但只揪 1~2人 男女不拘 預計是早上十點前進錢櫃 歡唱四小時 有興趣的朋友 請站內信給我唷 稍微簡單介紹一下性別 年齡 常唱誰的歌就可以了 不管約到人沒 我都會一一回信以示誠意 ^^ 希望下周六早上順利成行唷~~~ -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 111.243.137.140

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    skow 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()