close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 發問中
運籌管理系與行銷管理系
May 9th 2013, 11:07

我是今年的應屆畢業生
我考完統測我鈺估我的分數540
我想讀運籌管理系

我目前要使用甄選入學
當然第一個想填的是國立
高雄海洋科技大學-運籌管理
再來是致理的行銷管理
的樹德的運籌管理

我想請問大大(最好是就讀過該校得大大替我解答)
我想了解這三所學校的優勢
還有運籌管理系與行銷管理系分別在學習什麼
這三所有什麼差異或各學校具備的特色

或大大有什麼推薦或補充說明給的意見
例如有別的學校有相關的系更值得我去學習

拜託各位大大給我建議
別只是用網路上的資料回答我而已
小得感激不盡!!!!!!!!!謝謝你!!

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: Thatcher's Tyrants - The Tanks, The Guns, The Christmas Cards.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    skow 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()