Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
Mobile01最新文章
新店-福隆第二彈分享~GOOGLE足跡
Jul 3rd 2013, 07:52

內容如上
前幾天我也有攻一次

傳送

上一次我攻過去的照片
照片有點少因為停停走走對我體力非常吃

所以我想到有一個更乾脆的方法

直接用GOOGLE足跡
不僅有路線
連高度
距離都幫你算好好

下面是我的路程
去程

回程~後來繞去腳踏車店~就沒關了所以距離多了幾公里
回程

這次就直接從草嶺隧道看起吧
按這裡檢視圖片
按這裡檢視圖片
然後海岸線
按這裡檢視圖片
按這裡檢視圖片

超直的路
按這裡檢視圖片
這騎機車殺灣一定很爽~下坡騎腳踏車也很爽啦~只是這段回程是最具難度的上坡(超長緩坡
平雙隧道出隧道口~單車可以逼近60公里~回程上坡爬到死
按這裡檢視圖片

沒人的路~超大~死在半路上也不會有人知道
按這裡檢視圖片

按這裡檢視圖片
按這裡檢視圖片
我的愛車~騎過了這看不到底的路
按這裡檢視圖片

警語:若要服用者請衡量自己的體力
單程很簡單~但是來回真的不簡單
可以坐火車回
火車2鐵班次還蠻多的(我也不知道~應該是他們自己現場的情況直接衡量
今天約9點前抵達福隆
好奇上去問一下~今天的兩鐵火車
站務人員
很熱心地跟我說
11點半左右有一班(左右是我自己+的~我沒記實際時間)
下午2點多也一班
傍晚5點半左右也一班

大致上是這樣
但是坐火車就要有非常擠的心理準備

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    skow 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()