close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
[心情] 說不出口的愛
Jun 3rd 2013, 02:48

作者november939 (忙忙)

站內Boy-Girl

標題[心情] 說不出口的愛

時間Mon Jun 3 02:48:20 2013

其實我想說的不是後悔,而是幸好! 幸好和前任分手後的這兩年模糊期,我沒有接受任何人的追求,否則現在我也不會遇見你! 有些人很奇怪,好聽的真心話總是無法順利的傳送到對方耳裡,雖然聽我說後悔,他只是開開玩笑帶過,但他的付出,我怎麼可能感受不到呢? 「給他幾句甜蜜的話就真的這麼難?」時常這樣問自己。 有時很衝動的想打給他說「我好想你」,但我卻做不到。 有時很想立刻出現在他面前,緊緊的抱住他,卻都只是想想。 「你還能等我多久?會不會當我有勇氣回應你給的愛時,你卻不再等待」 接著失去然後錯過。。。 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 110.30.22.88

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    skow 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()